Dětská sada branek Vaughn Mini Set Deluxe

Dětská sada branek Vaughn Mini Set Deluxe
899 Kč
1 069 Kč
Skladem
Klikněte zde pro více informací
detail

Časté otázky před nákupem na e-shopu

Na této stránce jsme se snažili sepsat všechny nejčastěji kladené otázky našich zákazníků, které je před nákupem zajímají. Dozvíte se mimo jiné, jak postupovat v případě, že jste se rozhodnete nakoupit na X-HOKEJ.cz, jak vybrat správnou velikost zboží, jak můžete zboží zaplatit, kdy Vám objednané zboží dorazí a také, jaká je cena poštovného.

I přesto, že jsme se snažili odpovědět na co nejvíce možných otázek, může se stát, že zrovna na tu, která Vás napadne a je pro Vás důležitá, zde odpověď nebude. V tom případě nás můžete kdykoli
kontaktovat a my Vám na všechny otázky odpovíme tak, abyste před nákupem měli maximální jistotu, že jste svou důvěru vložili do správných rukou.

Věřte, sami jsme při nakupování na internetu velmi náročnými zákazníky, a víme, že když se ptáme, tak se ptáme proto, že je pro nás daná otázka důležitá.
Ptejte se i Vy na cokoli by Vám nebylo jasné, jsme připraveni odpovědět na Vaše otázky v co nejkratším termínu, aby pro Vás bylo nakupování na X-HOKEJ.cz co nejpříjemnější a nejjednodušší.


Jak mám postupovat při objednání zboží přes X-HOKEJ.cz?

Obsah a rozdělení internetových stránek jsme se snažili na základě zpětných reakcí od našich zákazníků a několikaleté zkušenosti s provozováním hokejového e-shopu přizpůsobit tak, aby pro Vás bylo nakupování co nejrychlejší, zároveň jednoduché a co nejvíce intuitivní. V případě, že vyberete zboží, o které máte zájem, označíte správnou velikost, popřípadě další volitelné parametry, tlačítkem "KOUPIT" vložíte zboží do nákupního košíku, čímž budete automaticky přesměrováni na rozcestník, kde si můžete zvolit DOKONČENÍ NÁKUPU (přejít do nákupního košíku, kde vyplníte adresu a všechny další údaje nutné pro doručení zboží) anebo kliknete na POKRAČOVAT V NÁKUPU, čímž se vrátíte zpět do e-shopu a do košíku můžete přidat další zboží. Po odeslání finální objednávky z nákupního košíku obdržíte na Váš e-mail zprávu potvrzující přijetí objednávky.




Jaké je řešení, pokud si nejsem jistý správnou velikostí zboží?

I v tomto případě jsme se snažili přesunout tuto důležitou informaci co nejblíže zákazníkovi přímo a to přímo k detailu produktu. Nemusíte již nikam „překlikávat“ a hledat tyto informace na jiném místě, nově je nyní naleznete přímo u detailu každého produktu v záložce „TABULKA VELIKOSTÍ“. Když na toto políčko kliknete, otevře se Vám tabulka přehledu doporučených velikostí, podle které je možné vybrat správnou variantu a velikost produktu. Všechny výrobce a jejich doporučené tabulky velikostí pak naleznete na této stránce. V případě, že byste si velikostí nebyli i tak přesně jisti, můžete nás kdykoli kontaktovat, vše s Vámi rádi zkonzultujeme, abyste vybrali opravdu správně a z nákupu měli radost.


Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?

Nabízíme tři možnosti zaplacení zboží - bankovním převodem na č. ú. 2105607713/2700, klasicky a pohodlně na dobírku, kdy platíte zboží až při převzetí zásilky či nyní nově možnost platby kartou. Způsob platby si zvolíte při objednávce v nákupním košíku. Při platbě převodem (není-li domluveno jinak) je Vaše zásilka odeslána až po obdržení platby na bankovním účtu X-HOKEJ.cz, což trvá zpravidla 2-4 pracovní dny, tento proces můžete urychlit zasláním Vašeho potvrzení o převodu částky na náš e-mail, v tom případě pak odešleme zásilku ihned po zkontrolování a ověření výše uvedeného potvrzení. Při platbě kartou zboží odesíláme prakticky obratem, protože tento systém umožňujě okamžité připsání peněz za objednávku na náš účet.




Kdy mohu očekávat doručení objednaného zboží?

Nové objednávky přijímáme v průběhu celého dne. Jakmile obdržíme Vaší objednávku, v případě, že zboží není skladem u nás, kontaktujeme ihned centrální sklad a zboží následně odešleme na Vaši adresu (toto zboží má označení "skladem externě"). Zpravidla trvá celý proces 2 - 10 dní i v návaznosti na Vámi zvolený druh doručení a aktuální skladovou dostupnost zboží. V případě, že zboží z jakéhokoliv důvodu není skladem, informujeme zákazníka a navrhneme možné způsoby řešení včetně sdělení náhradního časového termínu doručení zboží.


Jakým způsobem bude zboží doručeno?


Zásilky posíláme:

1) přes spediční společnost PPL nebo InTime - dodání zásilky prostřednictvím společnosti PPL či InTime je garantováno do 24 hodin od vyexpedování z naší centrály v případě, že nenastanou nepředvídatelné události na straně spediční firmy. Pohyb své zásilky můžete sledovat také on-line na stránkách PPL, nebo na stránkách InTime. Řidiči obou spedičních společností vždy zákazníkovi zavolají předem, aby si s ním dohodli termín a čas předání zásilky.

2) prostřednictví služeb České pošty a to formou balíku do ruky - dodání zásilky prostřednictvím České pošty je garantováno také do 24 hodin od vyexpedování z naší centrály v případě, že nenastanou nepředvídatelné události na straně České pošty. Pohyb zásilky můžete sledovat stejně jako u PPL on-line na stránkách ČP. V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, balíček bude uložen na Vaší doručovací poště.

3) další možností je osobní vyzvednutí v rámci našich odběrných míst X-POINT Praha. Při formě osobního předání zboží jen prosím vždy vyčkejte na naši výzvu k vyzvednutí e-mailem či telefonem.



U zásilek, které dle pravidel České pošty spadají do kategorie NESKLADNÉ, je Českou poštou účtován příplatek 100 Kč. Společnost PPL si příplatek za neskladnost neúčtuje. Jedná se o tyto případy:

1) délka jedné strany přesahuje 130cm,
2) součet všech tří stran přesahuje 250cm a není větší než 300cm,
3) zásilka nemá pravoúhlý tvar.Zpravidla je tento příplatek "neskladné" účtován při zasílání hokejových holí a shaftů.


Je možné zboží zaslat i do zahraničí?

V tom není žádný problém, jen se liší cena poštovného. Ceník na Slovensko je předem daný a můžete si jej prohlédnout níže, do ostatních zemí Vám cenu předem spočítáme a před odesláním si ji vzájemně schválíme. V případě volby dopravy společností PPL, je zboží doručeno zákazníkovi na Slovensko partnerskou společností DHL do tří pracovních dní od vyexpedování z naší centrály. InTime pak doručuje napřímo.




Jaká je cena poštovného?

Našim zákazníkům nic netajíme, jednáme s nimi naprosto narovinu a i proto jsme vůbec první internetový obchod v ČR, který zařadil a vystavil už v roce 2011 cenu poštovného přímo k detailu produktu, kde ji naleznete v záložce „CENA POŠTOVNÉHO“. Na této stránce naleznete rozepsané možnosti dopravy a ceny jednotlivých variant. Řídíme se pravidlem, že cena se říká jako první, ne poslední.

Poštovné je v rámci ČR je jednotné dle způsobu zvolené dopravy. Pouze u hokejových branek se poplatek za poštovné účtuje pro každou branku zvlášť.

  InTime PPL Česká pošta
ČESKÁ REPUBLIKA      
Platba dobírkou 100 Kč 120 Kč 140 Kč
Platba převodem/kartou 80 Kč 100 Kč 120 Kč
Příplatek neskladné (hokejky + shafty) 0 Kč 0 Kč + 100 Kč
SLOVENSKO      
Platba dobírkou 240 Kč 290 Kč ---
Platba kartou 190 Kč --- ---
* Uvedené ceny dopravy jsou konečné a včetně DPH 21%. Na Slovensko lze poslat zboží klasicky na dobírku, zásilku pak platíte při převzetí normálně v Eurech. Levnější verzí dopravy je pak způsob, kdy zaplatíte objednávku kartou a balíček Vám pak přijde pouze za cenu dopravy 190Kč (přepravní společností InTime).



Budou ke zboží přiloženy i příslušné doklady?

Samozřejmě, do balíku se zbožím vkládáme všechny materiály, které k produktu poskytuje výrobce. Dále fakturu, která je daňovým dokladem o zaplacení a zároveň slouží jako dodací a záruční list. Další doplňující informace naleznete také v Obchodních podmínkách.


Jak lze reklamovat nakoupené zboží?

Pokud na výrobku naleznete výrobní vadu či jiný problém, reklamace je na místě. Více informací o reklamaci na X-HOKEJ.cz získáte zde a nebo v Obchodních podmínkách.




Mohu zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit za jinou velikost?

Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na X-HOKEJ.cz, ale nesedí Vám velikost anebo s ním prostě nejste spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodů. V případě, že chcete zboží vrátit, postupujte dle tohoto návodu.