Mini branka Winnwell 32"

Mini branka Winnwell 32"
799 Kč
1 218 Kč
Skladem
Pro bližší informaci nás prosím kontaktujte

Dostupnost je aktualizována 1x za 60min. Pro ověření 100% dostupnosti nás prosím kontaktujte.
Klikněte zde pro více informací
detail

Reklamace zboží zakoupeného na X-HOKEJ.cz

Zlomila se Vám hokejka, rozbily brusle anebo máte nějakou výrobní vadu na produktech zakoupených na X-HOKEJ.cz? I to se může stát a vy v tom případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravili jsme speciální reklamační formulář X-HOKEJ.cz. Ten si prosím v případě potřeby uložte do Vašeho počítače, vyplňte a následně odešlete s reklamovaným zbožím na naši adresu. K Vaši reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností, o jejím výsledku Vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní.

Pokud chcete jen zboží vyměnit za jinou velikost anebo ho z jakéhokoliv důvodu vrátit, informace k této možnosti naleznete na stránce výměna zboží.





Jak postupovat v případě reklamace?

  • vyplňte prosím speciální reklamační protokol X-HOKEJ.cz, který je k dispozici ke stažení ve spodní části této stránky. Tento reklamační protokol je vytvořen v souboru Exel, jeho vyplnění by pro tak Vás mělo být jednoduché. Na disk Vašeho počítače uložíte reklamační protokol zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko ULOŽIT, následně vyberete místo na disku, kam se má soubor uložit,
  • protokol následně otevřete a vyplníte. Doporučujeme uvedenou závadu popsat co nejpodrobněji, případně můžete připojit i názorný nákres. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem. (červená políčka vyplní X-HOKEJ.cz, ostatní zákazník),
  • protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku. Spolu s reklamačním protokolem X-HOKEJ.cz je nutné přiložit kopii daňového dokladu - faktury. Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část,
  • celou zásilku reklamovaného zboží včetně reklamačního protokolu X-HOKEJ.cz pak odešlete na adresu:


    X-HOKEJ.cz
    Seifertova 549/42
    Praha 3, 130 00


    Reklamaci nelze podat telefonicky (konzultace je samozřejmě možná, ale oficiální reklamace pak musí proběhnout výše uvedeným způsobem). Zboží, které bude zasláno na naši adresu bez vysvětlení (vyplněného reklamačního formuláře), bude zasláno zákazníkovi zpět.





Vyřízení Vaší reklamace

Na základě přiložených podkladů bude Vaše reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup jejího vyřizování. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude Vám zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. Finanční obnos zašleme převodem Váš na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Peníze nevracíme složenkou! V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Více informací můžete nalézt také v Obchodních podmínkách, které si můžete stíhnout v plné verzi ve formátu pdf zde.

V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se případných reklamací, můžete se na nás kdykoli obrátit