Dětská sada branek Vaughn Mini Set Deluxe

Dětská sada branek Vaughn Mini Set Deluxe
899 Kč
1 069 Kč
Skladem
Klikněte zde pro více informací
detail

Výměna zboží zakoupeného na X-HOKEJ.cz

Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na X-HOKEJ.cz, ale nesedí Vám velikost anebo s ním prostě nejste spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k Vaši objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.

Pokud chcete zboží vyreklamovat, informace o této možnosti naleznete na stránce reklamace zboží.

 

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodů.




Jsme připraveni Vám poradit se správným výběrem velikosti anebo s vhodným druhem hokejového výstroje již před samotným nákupem, stačí nás pouze kontaktovat. Přesto se někdy může stát, že velikost prostě nebude sedět, v tom případě zboží můžete bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit.


Za jakých podmínek můžu zboží vyměnit?

  • zboží nesmí být použito (nesmí být nošeno, nesmíte v něm třeba odehrát zápas nebo trénink),
  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.),
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, atd.). Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování zboží neponičili originální obal (např. rozřezání krabice od bruslí, roztržení obalu chráničů, atd.),
  • společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem, 
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží,
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.


Jak při vracení/výměně zboží postupovat?

  • vyplňte prosím speciální reklamační protokol X-HOKEJ.cz, který je k dispozici ke stažení ve spodní části této stránky. Tento reklamační protokol je vytvořen v souboru Exel, jeho vyplnění by pro tak Vás mělo být jednoduché. Na disk Vašeho počítače uložíte reklamační protokol a to zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko ULOŽIT, následně vyberete místo na disku, kam se má soubor uložit,
  • protokol následně otevřete a vyplníte a napíšete, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné, jinou velikost. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem (červená políčka vyplní X-HOKEJ.cz, ostatní zákazník),
  • reklamační protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované/vrácené zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku,
  • celou zásilku reklamovaného/vráceného zboží včetně reklamačního protokolu X-HOKEJ.cz pak odešlete na adresu:


    X-HOKEJ.cz
    Seifertova 549/42
    Praha 3, 130 00
     

  • nebo využijte naší služby X-GARANCE 100% spokojenosti viz. níže

X-GARANCE 100% spokojenosti

  • X-GARANCE 100% spokojenosti je službou, kterou můžete využít u veškerých produktů. Záleží nám na Vaší spokojenosti, a tak jsme zařadili mezi naše služby možnost vrácení Vámi nepoužitého zboží pomocí kurýrní služby. V případě, že budete chtít zboží vyměnit vyměnit či vrátit, stačí nám dát vědět a my se o vše postaráme. K Vám domů dorazí kurýr, zboží si vyzvedne a odveze zpět k nám, Vy nemáte žádné starosti!
  • Rádi bychom spuštěním této služby docílili větší důvěry, nejen v náš obchod, ale v internetové nakupování obecně. X-GARANCE 100% spokojenosti zákazníků bude nabízet velice zajímavé a inovativní služby, které se budeme snažit stále vylepšovat
  • Vzpomeňte si kolikrát Vás již napadlo, že Vám něco úplně nesedí, ale měli jste strach zboží vrátit? Nebo se Vám kvůli tomu nechtělo na poštu a zdlouhavě vše vyřizovat? Na to můžete zapomenout! V rámci naší X-GARANCE přijede kurýr přímo k Vám domů, na balíček pouze nalepí štítek a už ho poveze na naše náklady zpět k nám.

 




Požadavek našich zákazníků na výměnu zboží je vyřízen zpravidla do 10 pracovních dní od přijetí zásilky. V případě, že nová požadovaná velikost nebude ihned skladem, budeme Vás o tomto faktu, stejně jako o průběhu celého procesu, informovat.

Více informací můžete nalézt také v Obchodních podmínkách, které si můžete stíhnout v plné verzi ve formátu pdf zde.

V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se vrácení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoli obrátit.